Kveldens vin – Keller Riesling Von der Fels Trocken 2010

11/11/2011 at 13:08 Legg igjen en kommentar

Jeg er en riesling-junkie. Jeg elsker den syrlige og fruktige kombinasjonen. Jeg elsker tørrheten og jeg elsker sødmen. Det er litt som smågodt. Jeg skal ikke kaste meg ut i noen dyp analyse av denne rieslingen fra fantastiske Keller (det kan du heller lese her og her av folk som kan det bedre), men vil bare tipse om at den er veldig god. Den er på utvalgte pol nå og jeg har på følelsen at den går fort unna. Ja, så kjøp den du også, men pass på at det er noen flasker igjen til meg.

Keller Riesling Von der Fels Trocken 2010, Rheinhessen/Tyskland, varenr. 4357701, kr 220.

Entry filed under: Nyheter, Vin. Tags: .

Panert sei – fisk på menyen Enkel konfekt – perfekt vertskapsgave

Legg igjen en kommentar

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Skriv inn e-postadressen din hvis du vil følge denne bloggen og ønsker å motta oppdateringer på e-post.

Matmisjonen på Facebook

Matbloggtoppen

Matmisjonen på Twitter

Kategorier


